11 Disember 2011

Yahudi Ketawakan Kita



Perkongsian ini adalah bersumberkan dari sebuah e-mail berkenaan agenda/konspirasi Zionis terhadap Umat Islam dan orang bukan Yahudi serta telah diolah semula untuk kesesuaian khususnya warga KPMB. Marilah kita menilai diri kita dan lihat, sejauh manakah kita telah mengikut telunjuk mereka. Semoga mendapat manfaat bersama.

Protokol Zionis ke 10 Yahudi Zionis mengandungi 8 perkara (4S & 4F) iaitu: 

4 S: 

1. SONG

Lagu-lagu yang melalaikan. .jika ada pelajar-pelajar yang mengucap masih tak betul..tetapi boleh menghafal lagu inggeris yang panjang berjela dengan fasih... Ada dikalangan kita  yang tak hafalpun Surah Al-Fatihah....tapi boleh mengingati lagu Indonesia dan korea  yang panjang lebar..... berjaya sudah Yahudi..... Hingga kita terfikir.... .. bagaimana jadinya hidup tanpa mendengar lagu di radio, mp3 atau video klip di komputer kita? 

2. SEX 

Lagi satu kegilaan remaja dan yang tua. Sex di mana-mana.Di kaca tv, dalam filem, dalam iklan babak sex amat lumrah. Kadang-kala adegan sex tak diperlukan, tetapi diselitkan jua sehingga ada orang menonton filem hanya kerana ada adegan sex. Filem 18SX amat laris berbanding filem U. VCD lucah mudah didapati...dan harganya amat murah...Sekarang ni, ada ke lagi filem hollywood yang tiada adegan sex?  

Lagi sekali berjaya sungguh Zionis laknatullah. ....... 

3. SMOKE
Tonton video ini untuk melihat kesan merokok terhadap badan anda:



Rokok..menjadi kegilaan para remaja....sehingga dikatakan tidak moden jika tidak merokok...
malah sekarang merokok menjadi budaya bagi mana-mana perempuan yang kononnya mahu di gelar 'up to date'.. Pernahkan anda mengkaji siapakah Yahudi pemilik syarikat rokok terbesar dunia iaitu Philip Morris? Tahukah anda Philip Mirris adalah pengeluar pelbagai rokok berjenama seperti Marlboro, L&M, Philip Morris, F6, Classic dan Sampoerna. Malah, syarikat yang sama juga adalah merupakan penyeludup rokok haram paling besar. Tidakkan anda yang merokok merasakan anda bersetongkol tengan yahudi? Maklumat lanjut tentang syarikat ini klik sini 

4. SPORT 

Bila bersukan, tutup aurat mestilah jauh sekali, sembahyang pun banyak yang miss.....bukan yang bermain sahaja tak sembahyang.. ...yang menonton pun tak sembahyang juga ....Kalau menonton dirumah.... akan lambat sembahyang sebab takut tak nampak macam mana masuk gol. Sampai ada orang berpendapat: "Kerana sukan, sembahyang boleh tangguh"....Masha Allah.

Pelbagai jenis sukan di tonjolkan dan lelaki dengan perempuan sama-sama berlumba mencari nama dalam sukan....hinggakan sekarang bola sepak pun perempuan main juga.... Itu belum lagi cerita yang tonton bola secara "Live" di stadium. Soal pergaulan, aurat dan solat bagaimana? Itu tak termasuk lagi gelagat penyokong fanatik yang kita semuapun dapat bayangkan.


Yahudi gol lagi. 

(4F) 

5. FUN 

Hiburan...di mana-mana kita dapat hiburan yang melalaikan.. ..Kalau kita lihat dalam 100 majalah..mungkin 99 adalah majalah hiburan.. termasuklah majalah mangga, URTV dan lain-lai yang menayangkan aurat artis-artis melayu. Kalau boleh, pakaian pasti yang paling singkat, baru laris. Kalau ada konsert pula, sanggup orang Islam datang walau harga tiket beratus ringgit. Siap berbangga dan tayang tiket kat kawan-kawan kalau dapat hadir konsert Justin Bieber atau westlife. Apatah lagi kalau dapat tengok K Pop buat performance secara life. Dalam konsert tu pelbagai hiburan yang melalaikan dan,pelbagai maksiat akan diselit masuk.... 

Ya, kita buat Yahudi terhibur lagi.... 

6. FEMALE 

Perempuan... tawaran Yahudi yang amat mengasyikkan. . terutama dalam iklan..yang kadang-kadang tidak ada kena mengena dengan perempuan... . Kalau kita tengok perlumbaan kereta di tv ( Rally, F1, Grand Turismo, Nascar dan go-cart), sebelum perlumbaan akan ada sesi bergambar bersama gadis sunti separuh bogel beraksi..... apa kena mengena lumba kereta dengan perempuan? Wanita hanyalah dijadikan simbol seks dan direndahkan tarafnya. Dan itulah juga yang buat kita tertarik untuk pergi menonton. Malah sampai ada yang nak tonton perlumbaan tu semata-mata nak melihat aksi-aksi gadis-gadis tersebut. Kalau boleh, nak bergambar sekalipun ada juga. 

Yahudi bersorak lagi...... 

7. FESYEN 

Fesyen terutama perempuan yang bermacam-macam. Sehinggakan kalau pakai tudung pun mereka dah tak menutup aurat.... Macam mana dikatakan bertutup aurat jika bertudung tetapi berbaju ketat yang kekadang menampakkan pusat?

 Festival Fesyen yang menggunakan nama Islam tetapi hakikatnya menghina Islam. Lebih menghairankan penaungnya juga merupakan pemimpin Islam negara kita.
Yang mewarnakan rambut lagilah. Buat apa bertudung kalau rambut diwarnakan. Bila warnakan rambut..mestilah tidak bertudung sebab kalau bertudung..bagaimana nak menayangkan warna rambut yang terkini itu. Kalau dah rambut diwarnakan.. .. sembahyang pun tak sah... malah mandi hadas pun tak sah sebab kebanyakan pewarna adalah kalis air... itu tak kira yang cukur bulu kening lagi... bersolek dengan bahan-bahan yang tidak halal dan sebagainya, 

Yahudi ketawa lagi dan Umat Islam sudah jadi macam Yahudi..... 

8. FOOD 

Lagi satu kegilaan Umat Islam terutama makanan dari Barat termasuklah MC D, Kentucky , Pizza hut...dan seribu satu macam lagi. Buah kurma yang menjadi makanan Rasulullah di pandang hina. Ada di rumah pun setahun sekali bila tiba Ramadan. Tapi makanan Barat menjadi kebanggaan. Bila makanan datang dari Barat. adakah kita yakin tentang
halalnya? Apatah lagi sekarang ni banyak syarikat makanan segera yang status halalnya diragui. Itupun masih lagi kita percaya pada mereka.

Semua orang tahu akan bahaya makanan seperti ini. Tapi berapa ramai yang mampu mengelak jika setiap hari digoda dengan iklan yang membangkitkan nafsu makan kita?
 Apa kata kita tonton video ini seketika sebagai pengajaran:


Juga video ini:


Bila sudah termakan benda haram dan meragukan, macammana iman nak menjadi mantap? Maka lahirlah Umat Islam yang bukan perangai saja macam yahudi.... tetapi berfikiran pun macam yahudi...Nauzubillah. 

Zionis telan Islam lagi... 

Itu baru protokol yang ke 10......yang lain-lain entah macam-macam lagi.... kita semua cintakan Malaysia. Tapi kita lebih cintakan ALLAH bukan? . Oleh itu, jika berlaku pertembungan antara kepentingan manusia dengan kepentingan Allah, DAHULUKAN KEPENTINGAN ALLAH.

Oleh itu rakan-rakan, sebagai tanda memohon perlindungan daripada Allah terhadap segala agenda musuh-musuh Islam, ada beberapa usaha untuk kita lakukan. Antaranya dengan mengamalkan amalan-amalan berikut: 

Untuk elak suami/isteri dan anak2 bergaduh :
Surah Al Baqarah - Ayat 102 

Anak2 pandai belajar :
Surah Al Anbiyaa'- Ayat 79 

Anak2 lembut hati/ elak panas baran :
Surah Al Anbiyaa - Ayat 69,
Surah Al Hasyr - Ayat 22-24 

Anak2 malas sekolah :
Surah Toha ayat 1-5 

Ayat pendinding :
Ayat akhir surah At Taubah 

Bg anak-anak yg suka keluar malam :
Surah Ar Ruum Ayat 31. Baca 33x 

Untuk jadi pendinding rumah :
Surah Al BAqarah dibaca,  ditiup pada air, dan spray sekeliling rumah 

1 minit untuk mengingat Allah 

Langkah 1:
Sebutlah dengan sepenuh hati dan lidah yang fasih kalimah:

* SUBHANA'LLAH
* ALHAMDULI'LLAH
* LAA I LAAHA ILLA'LLAH
* ALLAHU AKBAR
* ASTAGHFIRU'LLAH
* LAA ILAAHA ILLA'LLAH, MUHAMMADUR RASULU'LLAH
* ALLAHUMMA SALLI WA SALLIM WABARIK ' ALASAYYIDINA MUHAMMAD WA AALIHI
* WA SAHBIHI AJMA'EEN 

Langkah 2: 

* Hayatilah sedalamnya akan makna ayat demi ayat, perkataaan demi perkataan 

Langkah 3:


* Sebarkan/selitkan maklumat yang anda ketahui ini bersama ahli keluarga, sahabat, rakan-rakan, saudara-mara dan masyarakat melalui perbualan, usrah, perkongsian, diskusi ceramah dan sebagainya. Ataupun paling mudah, like posting ini atau copy url di atas kemudian paste di wall facebook anda.


Semoga bermanfaat untuk umat ini. Assalammualaikum.

Comments
0 Comments

0 comments:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...