20 Januari 2012

Pengambilan Ahli Baru PERDIQMA

pada hari khamis bersamaan 19 januari 2012,PERDIQMA telah mengadakan pengambilan ahli baru bersama pelajar semester 1 dan ahli-ahli lama. Majlis dipengerusikan oleh saudara zaim rashdan dan majlis dimulakan selepas maghrib. Tujuan majlis ini adalah bagi memperkenalkan persatuan dakwah yang dijalankan di KPM Beranang kepada semester satu seterusnya menggalakkan pelajar baru untuk menyertai dan menyumbang demi Allah.

Ucapan dari presiden perdiqma:Daniel Ifran

Seperti biasa,majlis dimulakan dengan bacaan doa oleh saudara kamal afiq dan kemudian ucapan sedikit sebanyak oleh presiden PERDIQMA saudara Danial Ifran dan mendefinisikan PERDIQMA. majlis diteruskan dengan pengenalan setiap biro dan didahului dengan biro Ta'mir yang disampaikan oleh ketua biro ta'mir saudara Bukhari. seterusnya penerangan tentang biro keceriaan oleh saudari Alfishah dan biro media disampaikan oleh Azmil Ulya. Saudara Kamal Afiq selaku ketua biro makanan menerangkan sedikit sebanyak tentang biro makanan dan akhir sekali oleh saudara nurdin haikal menerangkan tentang biro dakwah dan tarbiyyah. tepat jam 9.00 kami menunaikan solat fardhu isya'.
antara pelajar semester 1 yang hadir

Sesudah menunaikan solat fardhu isya',pengambilan ahli baru dimulakan dengan mengadakan perjumpaan bersama ketua biro. Alhamdulillah, ramai yang menyertai. seramai 8 orang ahli baru dalam biro ta'mir, 9 orang di biro media, 20 orang dibiro keceriaan,dan 11 orang di biro dakwah. biro makanan begitu ramai sehinggakan tidak sempat untuk dikira. Alhamdulillah,semoga dengan penertaan ahli baru dapat kita kongsikan segalanya untuk merubah keadaan dengan lebih baik. Selamat datang kepada ahli-ahli baru dan anggaplah ini adalah keluarga baru anda semua. Syukran.

Comments
0 Comments

0 comments:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...